PRZYJĘCIE SPRZĘTU

Przed oddaniem sprzętu do serwisu, klient zobowiązany jest do wypełnienia krótkiego formularza w zakładce "Diagnoza", z informacjami o marce i modelu sprzętu, objawami jakie wykazuje, oraz danymi kontaktowymi. Możliwe jest także, bezpośrednie wysłanie tych informacji na nasz adres emailowy, bądź poprzez kontakt telefoniczny. Zgłoszenia można wysyłać o każdej porze, staramy się odpowiadać tak szybko, jak to jest tylko możliwe. Dopiero po wstępnej diagnozie, klient zostaje poinformowany, o możliwym terminie realizacji, przewidywanych kosztach naprawy, możliwościach technicznych i długości okresu gwarancyjnego.

W przypadku obustronnej zgody stron (serwisu na przyjęcie i klienta na oddanie sprzętu), na umówionych wcześniej warunkach, klient może oddać sprzęt do naprawy:

  • poprzez wysyłkę firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres naszej siedziby
  • serwis na życzenie klienta może zamówić kuriera po odbiór sprzętu
  • *nie przyjmujemy sprzętu osobiście - działalność internetowa

Wszystkie transakcje staramy się finalizować najszybciej, jak to jest tylko możliwe. Niekiedy utrudniony dostęp do części, czy czas oczekiwania na ich sprowadzenie, może wydłużyć procedurę naprawy. O wszystkich ewentualnych utrudnieniach informujemy klienta na bieżąco.
Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i zapraszamy ponownie.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji - serwis SendComp.