USŁUGI SERWISOWE

Zajmujemy się głównie serwisowaniem komputerów przenośnych i stacjonarnych.
W przypadku komputerów klasy PC, ze względu na łatwą dostępność części zamiennych
w niskich cenach, proponujemy wymianę uszkodzonych podzespołów na całkowicie nowe.
Inaczej sprawa wygląda w przypadku notebooków. O ile części takie jak napędy, pamięci, dyski twarde, klawiatury, są łatwo dostępne i stosunkowo nie drogie, bo pasują do większości laptopów, to problem w zasadzie dotyczy samych płyt głównych. Ich dostępność jest bardzo ograniczona.
Nowe płyty praktycznie są nieosiągalne, a stare, używane, nie dają rokowań na długotrwałą bezawaryjną pracę, a przy tym są bardzo drogie. Jedyne i rozsądne wyjście w tej sytuacji, to naprawa uszkodzonej płyty.

W ramach serwisu komputerowego prowadzimy następujące usługi:

  • naprawa komputerów (wymiana podzespołów)
  • naprawa płyt głównych (reballing/ wymiana układów BGA, SMD, gniazd itp)
W przypadku wystąpienia w Państwa komputerze następujących objawów:

  • komputer nie reaguje na włącznik (jest martwy)
  • komputer się włącza, świecą się kontrolki, ale brak jest obrazu
  • komputer włącza się losowo, jak się nagrzeje
  • komputer działa, ale strasznie się grzeje i wyłącza
  • komputer działa, ale system się zawiesza
  • wyświetlany obraz jest zamazany, bądź zniekształcony

Nie ma na co czekać, problem na pewno sam nie zniknie, lecz w niektórych przypadkach może się pogłębić. Przy wystąpieniu problemów z obrazem, prawdopodobnie doszło do uszkodzenia karty graficznej. Wiele serwisów proponuje reballing. W rzeczywistości sprawa wygląda nieco inaczej. Większość układów graficznych nVidii, wyprodukowanych przed rokiem 2009, oraz ATI, nawet z roczników 2009/2010, sama w sobie jest wadliwa, a reballing to tylko półśrodek, który na jakiś czas może ożywić Państwa sprzęt. Pewne jest, że problem powróci. Jedynym sensownym wyjściem, jest wymiana takiego układu na fabrycznie nowy.

INFORMACJE O GWARANCJI

W trosce o wysoką jakość świadczonych przez serwis SendComp usług, na wszystkie czynności serwisowe, w tym wymianę podzespołów, udzielamy klientom pisemną gwarancję. Objęte nią są czynności wykonane tylko i wyłącznie przez nasz serwis, wyszczególnione w protokole naprawy. Długość okresu gwarancji zależy od rodzaju naprawy i wynosi z reguły:

  • miesiąc na naprawę elementów zasilania płyt głównych
  • dwa miesiące na naprawę połączeń układów BGA (tylko w przypadku, jeżeli taki układ nie należy do "układów wadliwej serii")
  • sześć miesięcy w przypadku montażu nowego układu BGA
  • miesiąc na wymianę matrycy na używaną
  • sześć miesięcy na wymianę matrycy na nową

Gwarancja traci ważność, jeżeli dojdzie do uszkodzeń:

  • mechanicznych, termicznych, chemicznych (złamanie, zalanie itp.)
  • wynikających z niewłaściwego użytkowania sprzętu, które zostały określone w warunkach karty gwarancyjnej producenta sprzętu
  • przypadków losowych (przepięcia, pożar, powódź)
  • plomb gwarancyjnych naszego serwisu

Jeżeli zdecydujecie się Państwo na naprawę swojego komputera w naszym serwisie, konieczne jest zapoznanie się z regulaminem i zasadami przyjęcia sprzętu. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt przez dogodną dla Państwa formę: telefon, email lub komunikator. Zapraszamy.